Компанія “AgroParts” здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закон "Про захист прав споживачів".
Умови повернення для товарів належної якості
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
- товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка, а також упаковка та пломби не повинні бути пошкоджені, збережені всі ярлики і заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Умови повернення товарів неналежної якості
- При виявленні браку товару, зверніться до працівника пошти та проведіть огляд товару в його присутності, зафіксуйте брак або оформіть повернення, якщо товар не підійшов.
- Повернення товару здійснюється на відділення поштової служби, з якого був надісланий товар.
- Повернення коштів здійснюється протягом 3-х банківських днів з моменту, коли продавець отримав товар назад з відділення перевізника.
- При виявленні пошкодження упаковки або товару при його огляді відділенні обов'язково складається відповідний Акт, а про інцидент повідомляється по телефону, вказаному на сайті нашої компанії.
Порядок повернення товару
- Повідомте менеджеру за номером +380 (67) 260-25-05 про намір повернути товар.
- Товари, які підлягають поверненню, можна повернути протягом 14 днів (не рахуючи дня покупки) за адресою відділення Нової Пошти:
- Надішліть товар разом з отриманим при покупці чеком або ТТН на відділення Нової Пошти: пл. Ю. Кононенко, 1а (Автобазар "Лоск", східна сторона), Відділення №16
- Повідомте менеджеру номер ТТН.
Ми покриваємо витрати доставки тільки в тому випадку, коли товар був неналежної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.